Ons verhaal

"Worden wie je bent is een life skill."

Ons verhaal

"Worden wie je bent is een life skill."

Ons verhaal

Ik ben Shantall Rovers, de oprichter en eigenaar van Vision School.

Ik maak al jaren vision boards en herinner me dat ik mijn eerste vision board ergens tijdens mijn studietijd heb gemaakt. Ik heb destijds allemaal leuke plaatjes en foto’s ondersteund door krachtige woorden in mijn agenda geplakt.

Worden wie je bent is een life skill

Mijn missie is om alle basisschoolkinderen in Nederland in aanraking laten komen met wie ze zijn en waar ze naartoe willen los van wat ze ‘later willen worden’. Uiteraard zijn al mijn workshops en programma’s gebaseerd op de groeimindset methode.

Toen ik vroeger een klein meisje van 6 was, tekende ik graag mijn dromen. Een groot huis aan het strand, ik als zeemeermin of als juf voor de klas. Of een vakantie in een ver land of rijdend in een heel grote Jeep. Heerlijk vond ik dat. Ik kreeg er een instant happy gevoel van. Along the way ben ik het tekenen kwijtgeraakt, maar ontzettend blij dat ik het gevoel van visualiseren terug heb gevonden in het maken van een vision board.

Bij Vision School geef ik op scholen vision board workshops aan kinderen, onderwijsteams en het management. Daarnaast geef en begeleid ik ook het ‘train de trainers programma’ aan het docententeam om de methodiek in het schoolsysteem te waarborgen.

Het eilandgevoel

Ik ben opgegroeid op een eiland en ik draag mijn hele leven het ‘eilandgevoel’ bij me. Ik ben het kleine meisje dat schaterlachend op het strand zit, zandkastelen bouwend, schelpjes zoekend en uitkijkend naar de zeemeerminnen. Onbezorgd en onbevangen.

Maar het eiland staat voor meer dan alleen palmbomen en plezier. Het is ook een eiland van een ruimte die helemaal van jou is. Waar jij kan doen wat je het liefste wil. Een ruimte om te ontdekken wie je bent en om alles te doen op je eigen manier. Zonder oordeel of inmenging van anderen.

Voor die leefwijze sta ik. Het is hoe ik ben opgevoed en het is wat ik alle kinderen en volwassenen gun in hun leven. Zeker in de huidige wereld, waarin we vaak dicht op elkaars lip zitten en graag overal een label opplakken.

Je eigen visie

Ik geloof dat iedereen diep van binnen heel goed weet hoe zijn allermooiste leven eruit ziet, zowel op persoonlijk vlak als zakelijk vlak. In mijn rol als visionexpert leer ik jong en oud om jezelf dat weer te herinneren en je eigen pad te bewandelen. Je pad naar je eigen visie, waar je naar wilt leven.

Met een achtergrond in het onderwijs en liefde voor alles wat met branding te maken heeft, ben ik een gepassioneerde trainer. Ooit heb ik bedrijfseconomie gestudeerd en een tweedegraads onderwijsbevoegdheid bedrijfseconomie behaald. Meer dan twaalf jaar lang ben ik werkzaam geweest in het onderwijs als docent Marketing & Communicatie.

Eilandspirit

Met mijn eilandspirit (ik ben ondanks alle jaren in Nederland nog steeds een eilandmeisje pur sang) wil ik iedereen leren hoe je je eigen eiland vormt, een eigen ruimte waarin jij helemaal jij bent. En hoe je vanuit daar al je dromen waar gaat maken. Want geloof mij, je kan alles worden wat je wilt, zolang je jezelf niet uit het oog verliest!

Als je leert hoe je je eigen ruimte inneemt en hoe je anderen hun ruimte gunt, vormen we samen een prachtige eilandengroep. Dan kunnen we vrij zijn zoals een kind op het strand en leren we onze kinderen hoe ze die vrijheid bewaren.

Kom je ook bij de eilandengroep van de Vision School? Ik beloof je, na onze samenwerking heb je een life experience waar je ogen van gaan sprankelen en je hart sneller van gaat kloppen!

Wat is jouw verhaal?

Ik hoor graag wat je van mijn verhaal vindt. Bovendien zijn tips en ideeën altijd welkom! En voel je vrij om jouw verhaal met mij te delen, want ik ben altijd op zoek naar inspiratie en mooie verhalen. Stuur me een e-mail op praatjes@visionschool.nl of ga naar mijn Instagrampagina of Linkedin om meer over mij te weten te komen.